Založ si blog

Nedovoľme diablovi ohrozovať naše životy

Vlastne by mi to mohlo byť jedno. Ja aj celá moja rodina sme zaočkovaní a ten, komu sa v hlave prevrátili pojmy a záchranu svojho života považuje za útok na svoju slobodu, mi môže byť ukradnutý. Nie som psychiater a donekonečna vysvetľovať a argumentovať tam, kde sa každý argument odráža ako gumová lopta, je zjavne zbytočné. Len si tým ubližujem. Prečo? Lebo humanizmus? Lebo miluj blížneho svojho ako seba samého? Ľuďom, ktorí sa sami z vlastnej vôle vrhajú do pažeráku smrti nepomôže ani pánboh. Ani výzvy samotného pápeža neotrasú masochizmom niektorých spoluobčanov a ani on nepremôže silu konšpirácií. A verím, že ak by sa otvorili nebesá a boží hlas by zaburácal: „Ľudia, zachráňte sa“ – tak by naši dezoláti zavrhli aj pánaboha. Napokon, veď blahoslavení sú všetci duchom chudobní, lebo ich je kráľovstvo nebeské…

Nikdy by som neveril, akú hlbokú pravdu mal Einstein, keď si prehlásil, že ľudská hlúposť je nekonečná. Preteky v blbosti, ktoré tu teraz zažívame, dosahujú extrémne výkony. Ak by som si aj ja troška zakonšpiroval, povedal by som, že značnú časť môjho národa posadol diabol, v túžbe zničiť nás. Alebo možno ich platia tí ilumináti, kabalisti a či jašteri, o ktorých tak pekne píše občan Deltoid, a jazykom priam babylonským ničia všetko živé. Fakt, ľudstvo je už premnožené. Ktosi musel zasiahnuť. O zradcov na Slovensku nikdy núdza nebola a tak sme pre diabla skvelí pomocníci. Najnižšia zaočkovanosť v EU je príkladom, ako dobre si vybral. Nikdy by som neveril, že aj tá najzákladnejšia vec, to jest túžba po živote, je tak ľahko zničiteľná. Nikdy by som neveril, že vláda bude musieť prosiť občanov, aby ich mohla zachrániť, zadarmo a dobrovoľne, a že dokonca bude platiť tým, ktorí sa zachrániť dajú. Nikdy by som neveril, že záchrancovia našich životov sa budú báť hnevu dementov, ktorí si nevážia nikoho a nič, ani svojho či cudzích životov, a že všetka ich snaha bude obrátená proti nim. Nikdy by som neveril, že môj národ, už aj tak známy neveľkou dávkou rozumnosti, sa takto radikálne zhovadí a že samovražda národa bude nazvaná vlastenectvom. A čo i tam dušu dáš…národ hubiť pomáhaš…

Vlastne by mi to mohlo byť jedno. Dočkali sme sa vakcín a kto nechce, nemusí. Viem ale, že prísť k rozumu až na pľúcnej ventilácii je neskoro. Žiadny môj rodák si taký koniec nezaslúži. A diabol medzi mojich kamarátov nepatrí…

Všetko je inak

29.03.2024

Neviem, kto za to môže. Možno len odveká túžba objavovať. Možno len snaha odlíšiť sa. Nezapadnúť do davu, byť originálny. Možno len silnejúci dešpekt k odkazu predkov a ono pubertálne búrenie sa proti názorom otcov. Možno len boj o vlastný názor, čím bizarnejší, tým húževnatejšie obhajovaný. Všetko sa mení. Dobro je nazývané zlom, pravda [...]

Indiáni na Slovensku

28.03.2024

V jednej z knižiek mojej mladosti sa píše, že Indiáni nemajú radi, keď im ktosi pripomína, že mu čosi dlhujú. „Urobia síce, čo od nich dotyčný požaduje, ale viac ho nepoznajú“. Nuž, zdá sa mi, že Indiáni už docválali aj na Slovensko. Vďačnosť je pre nich neznámy pojem. Aj také obyčajné vrátenie požičaného. A pokladajú za prejav šikovnosti, ak [...]

Na národnú nôtu

26.03.2024

Cestujem rád. Poznávanie iných krajín, ľudí, kultúr je obohacujúce a potrebné. Cestoval som už za socializmu a musím povedať, že odkedy sme členmi európskej únie, badám istý posun vo vnímaní nášho národa národmi inými. Kým sa toho socializmu to bola skôr zvedavosť, lebo nás nepoznali, v súčasnosti, keď nás už spoznali, je badať zreteľnú averziu. [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 86
Celková čítanosť: 194925x
Priemerná čítanosť článkov: 2267x

Autor blogu

Kategórie