Nesmierna záhada pribúdania nakazených

17. februára 2021, miromak, Nezaradené

Je to naozaj neuveriteľné, že po všetkých tých opatreniach a lockdownoch nám nakazených neubúda, ale naopak. A mŕtvych máme najviac na svete. Ako je to možné?

Včera som bol v meste. Zhruba každý druhý nemal rúško, či si ním len podopieral bradu. Nikoho to nezaujíma. Videl som aj asi sedem policajných hliadok. Všetky prefrčali okolo v aute, žiadne nezastavilo, nikto nikoho nekontroloval. Za asi dve hodiny som žiadnu kontrolu nevidel. V banke driemal vrátnik a ani ma nezaregistroval. V supermarkete to isté. Dezinfekcia rúk pri vchode je, používa ju málokto. V čakárni u lekára plno ľudí, rozostupy asi 10 centimetrov. Doma mám susedov, ktorí tak asi dvakrát do týždňa poriadajú žúrky pre širokú rodinu, buchot, dupot a krik až do desiatej, kým som nezasiahol, aj dlhšie. Protestovať proti rušeniu nočného kľudu môžem, ale na buzeráciu pred desiatou nemám nárok a udávať susedov nechcem kvôli dobrým susedským vzťahom. Nemám tušenia, kto z mojich susedov je pozitívny a kto nie, lebo to je prísne tabu, a súdiac podľa kvality kontrol je ich aj v uliciach dostatok. Blogeri na Pravde si pochvaľujú, ako sa im podarilo zburcovať národ. Hnutie odboja proti nenávidenej vláde velí chovať sa podľa známeho hesla: „A just nie“. Podaktorí ale, vidiac výsledky svojej činnosti, už zdupkali inam…

Minister zdravotníctva včera priznal pochybenie vlády.

Nuž, určite oni sú na vine…